کامران وهومن دو ستاره تکرار نشدنی آسمان موزیک پاپ ایران


کامران وهومن دو ستاره تکرار نشدنی آسمان موزیک پاپ ایران


آپ جدید

با درود فراوان به شما طرفداران عزیز کامران وهومن 

متاسفانه وبلاگ قبلیم www.anahitakh.loxblog.com   مسدود شد

اگر دوباره هم این وبلاگ مسدود شود دوباره وبلاگ درست میکنم

در هر کجا که باشم دست از حمایت کامران وهومن بر نمیدارم و همیشه پشتیبانشونم

کسانی هم که بخواهند جلو حمایتم را به هر طریقی بگیرند باهاشون مبارزه میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت19:21---16 بهمن 1391
سلام عزیزم واقعاناراحت شدم پاسخ:سلام مرسی عزیزم

mahya
ساعت12:26---16 بهمن 1391
سلام اناهیتا جان امیدوارم حالت خوبه باشه؟

وبهترینهای کامران وهومن در وبت ببینیم.

موفق باشی گلم.پاسخ:سلام عزیزم مرسی ایشالله اگه دوباره فیلتر نشم بله گلم خودم مدیرشم


هلنا
ساعت9:49---16 بهمن 1391
سلام عزیزم خوبی اره منم برای خودم پیش اومد ناراحت بودم دیگه پیش میاد منم تووب خودم درستت کردم ولی اهورایی باید یکی ازمدیران بکنه نه من من نمیتونم حالا اگه دیدمشون بهشون میگم

منو که لینک کردی عزیزم ببخشید اگه دیراومدم این چندوقت خیلی حالم بده ازهفته پیش یکشنبه حالم بدشده الانم نرفتم مدرسه
پاسخ:سلام عزیزم نه خواهش میکنم چرا حالت بده ایشالله زودتر خوب بشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: آناهیتا عاشق کامران وهومن | تاريخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |